חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התייעצו איתנו:

700,000 ₪ פיצוי מחברה קבלנית מובילה

לקוחה שלנו זכתה בפיצוי באמצעות ייצוג משפטי עיקש בסיום הליך משפטי מורכב שנמשך 5 שנים.

ובמה דברים אמורים? משרדנו ייצג חברה ששימשה כקבלן משנה במסגרת תביעה מול קבלן ראשי בתחום מיזוג האוויר. במסגרת התביעה טענה החברה אותה ייצגנו, כי הקבלן הראשי לא שילם לה כספים בגין עבודות שביצעה, במסגרת פרויקט מרכזי בשדה התעופה בנתב"ג, בסך של למעלה מחצי מיליון ₪.  

הקבלן הראשי, לעומת זאת, טען, במסגרת כתב הגנה ותביעה שכנגד שהגיש, כי לא רק שלחברה אותה ייצגנו לא מגיע תשלום כלשהו, אלא שיש אף לחייבה לשלם לו סך של למעלה מ – 300,00 ₪, בגין, כביכול 'עבודה רשלנית', 'גרימת נזקים' ושלל טענות, אותן ניסה לגבות, בין השאר, בחוות דעת מומחה מטעמו. 

לאחר 5 שנים של התדיינות, הגשת תצהירים וחוות דעת על ידי שני הצדדים וניהולן של מספר דיוני הוכחות, בהובלת עו"ד דב קרנר ממשרדנו, ניתן פסק דין מפורט ומנומק על ידי בית משפט השלום ברחובות, ובו – קיבל בית המשפט את מלוא תביעת לקוחתנו, דחה לחלוטין את התביעה שכנגד שהגיש הקבלן הראשי, וחייב את אותו קבלן הראשי לשלם ללקוחתנו את מלוא סכום תביעה, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית, החזר הוצאות ושכ"ט עו"ד, בסך כולל של למעלה מ – 700,000 ₪.

נוסיף גם בעתיד לייצג נאמנה את לקוחותינו, מתוך אמונה כי אין תחליף לעבודה קשה ומאומצת, ושימת לב לפרטים.

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף

WhatsApp
Email
Share on Linkedin

סיפורי הצלחה נוספים

טכנולוגיה: עסקה בשווי 6 מיליון ש״ח למכירת פעילות בתחום הסייבר לאחת מחברות האבטחה הגדולות בישראל

במסגרת התמחותנו בתחום החוזים המסחריים, לאחרונה נחתם הסכם, במסגרתו ייצגנו את לקוחות משרדנו בעסקה מורכבת למכירת פעילות בתחום טכנולוגיית הסייבר לאחת מחברות האבטחה הגדולות בישראל;

קרא עוד »

לקבלת יעוץ משפטי

הפנייה שלך בדרך אלינו
נדבר בקרוב