חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התייעצו איתנו:

צוות המשרד

עו"ד ונוטריון טל עברי

ליצירת קשר:

עו"ד ונוטריון טל עברי
שותף ומייסד

בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת קובנטרי, אנגליה (1996). בשנת 1997 הוסמך כעורך דין וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל, ובשנת 2018 הוסמך כנוטריון.

עו"ד עברי מתמחה במשפט מסחרי ואזרחי, והינו בעל ניסיון עשיר ביותר בניהול תיקי ליטיגציה ובוררות מורכבים, ייעוץ משפטי לתאגידים, ניסוח ועריכה של חוזים מסחריים והובלת משאים ומתנים עסקיים בשוק המקומי והבינלאומי.

עו"ד עברי ייצג ומייצג, בין היתר, חברות גדולות אישי ציבור ואנשי עסקים בכירים, ואוחז ברקורד מרשים של הצלחות בערכאות השיפוטיות השונות, לרבות בתיקים רחבי היקף, מתוקשרים ומאתגרים.

כמו כן לעו"ד עברי ניסיון בן למעלה משני עשורים בייצוג של רוכשים ומוכרים במגוון עסקאות מקרקעין, ובכלל זאת מכירה וקנייה של נכסים פרטיים, ייצוג רוכשי דירות בהתקשרויות מול חברות יזמיות וניהול עסקאות נדל"ן מסחרי, לרבות תחנות דלק.

בנוסף, עו"ד עברי הינו מראשוני המוסמכים על ידי משרד המשפטים לעריכת ייפוי כוח מתמשך, והוא משלב את הניסיון הרב שצבר בתחום זה עם ייצוג בהסכמי דיור מוגן, עריכה של צוואות וניהול של מגוון ההליכים הכרוכים במימוש של עיזבונות בפני הרשם לענייני ירושה והערכאות השיפוטיות השונות.

לקבלת יעוץ משפטי

הפנייה שלך בדרך אלינו
נדבר בקרוב