חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התייעצו איתנו:

צוות המשרד

עו"ד ומגשר דב קרנר

ליצירת קשר:

עו"ד ומגשר דב קרנר
שותף ומייסד

בוגר הפקולטה למשפטים של המכללה למנהל וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 2000. בנוסף, בעל תואר BA בתקשורת והיסטוריה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מתמחה במשפט מנהלי, ליטיגציה אזרחית, דיני עבודה ומשפט מסחרי.

בתחום המנהלי רכש עו"ד קרנר ניסיון עשיר בהגשה וניהול עתירות לבג"צ וכן עתירות מנהליות במגוון רחב של תחומים ומול רשויות שונות, ובכלל זה משרדי הממשלה וגופים ממשלתיים שונים.

בין היתר ייצג עו"ד קרנר את משפחתו של הנווט השבוי רון ארד, את משפחתו של הטייס המנוח יוסף (ג'ו) אלון, משפחות שכולות במאבקן מול מערכת הביטחון, חקלאים במאבקם לקבלת מכסה ראויה של עובדים זרים, עובדים זרים אשר ביקשו להקנות מעמד חוקי לילדיהם שנולדו בארץ, ראשי רשויות בגליל המערבי במאבקם לקבלת שירותים רפואיים ראויים ואת הפורום החילוני במסגרת עתירה העוסקת בהדתה במערכת החינוך.

כמו כן, היה עו"ד קרנר שותף לייצוג התנועה לאיכות השלטון בעניינים שונים ובכלל זה במסגרת עתירה בעניין חוק טל, אשר לכתיבתה היה שותף.

בתחום הליטיגציה האזרחית והמשפט המסחרי מלווה עו"ד קרנר את לקוחות המשרד, חברות ואנשים פרטיים, הן בהליכים משפטיים מגוונים ומורכבים לרבות בתחום החוזים ודיני חברות והן במסגרת ייעוץ שוטף בכל התחומים הרלוונטיים להתנהלות גופים מסחריים ובכלל זה עריכת חוזים בעניינים שונים וייעוץ מקיף בכל הנוגע להעסקת עובדים.

בתחום דיני העבודה מתמחה עו"ד קרנר בייצוג מעסיקים, ובכלל זה חברות מסחריות וגופים ציבוריים, ביניהם המועצה האזורית מטה אשר, וכן עובדים בעלי רקע תעסוקתי רחב ומגוון, החל ממנכ"לים ועובדים בכירים, עובר דרך עובדי רשויות מקומיות ומורים וכלה בעובדים זרים ופועלים פלשתינאיים.

עו"ד קרנר סיים בשנת 2018 קורס גישור של לשכת עורכי הדין.

לקבלת יעוץ משפטי

הפנייה שלך בדרך אלינו
נדבר בקרוב