חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התייעצו איתנו:

הצלחה למשרדנו בסכסוך משפטי בתחום המקרקעין

חברת יזמות נדל"ן גדולה ומוכרת מקבוצת תשובה הגישה כנגד לקוח של משרדנו – תאגיד מסחרי – תביעה לפירוק שיתוף במקרקעין בבית משפט השלום בפתח תקווה. מטרת התביעה הייתה, למעשה, לנשל את הלקוח מחלקו במקרקעין בראשון לציון, עליהם עתיד לקום פרויקט מגורים גדול, תוך התכחשות להסכמות קודמות בין הצדדים, במסגרתם התחייבה החברה היזמית למכור ללקוח חלק נוסף במקרקעין ולתת לו שירותי בניה במסגרת הפרויקט.
נקודת התורפה מבחינת לקוח משרדנו הייתה, שאותן הסכמות לא היו מעוגנות בהסכם חתום, כי אם בטיוטות בלבד, עליהן אף היו מסומנים תיקונים והערות; מטבע הדברים, החברה היזמית ביססה את התכחשותה להסכמות הקודמות על הטענה, כי הטיוטות האמורות אינן מהוות חוזה מחייב.

הטקטיקה שנקטנו בעניין זה הייתה התגוננות כנגד התביעה, מצד אחד, ועלייה להתקפה, מהצד השני. לפיכך, הגשנו כתב הגנה ובקשה לדחיית התביעה על הסף, ובמקביל – הגשנו לבית המשפט המחוזי מרכז תביעה לאכיפת ההסכמות הקודמות בין הצדדים, חרף הבעייתיות הראייתית.

המהלך המשולב, בשתי ערכאות, צלח, ובסופו של יום הגיעו הצדדים להסכמה – אשר קיבלה תוקף של פסק דין – לפיה ההסכמות הקודמות הינן שרירות ותקפות.התוצאה הסופית הינה, כי לקוח משרדנו קיבל את כל שרצה – הצדדים חתמו על הסכמים, בהתאם להסכמות הקודמות ביניהם, הלקוח רכש את החלק הנוסף במקרקעין – באותם תנאים מועדפים, אשר נדונו בין הצדדים בעבר – והתביעה לפירוק השיתוף כנגדו נמחקה.

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף

WhatsApp
Email
Share on Linkedin

סיפורי הצלחה נוספים

לקבלת יעוץ משפטי

הפנייה שלך בדרך אלינו
נדבר בקרוב