התייעצו איתנו:

תחומי עיסוק

משרד עורכי הדין עברי, קרנר ושות' מתמחה במשפט מסחרי ואזרחי ומעניק ייעוץ ושירותים משפטיים ממוקדים לחברות הייטק, הזנק וטכנולוגיה.

משרדינו מעניק שירות ויעוץ משפטי מקיף וברמה הגבוהה ביותר לחברות הייטק, סטרטאפים, בעלי עסקים וחברות. הרקע המגוון, הידע הרב והניסיון העשיר של עורכי הדין במשרד, מאפשר לנו לספק מעטפת משפטית מלאה לכל צרכי החברה.

אנחנו בעלי ניסיון רב מאוד בתחום המשפט האזרחי מסחרי, ובעלי מוניטין בייצוג שורה ארוכה של לקוחות, ובכלל זה במסגרת תביעות מורכבות ובעלות פרופיל תקשורתי גבוה. משרדינו מתגאה בהקפדה על הסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר יחד עם זמינות גבוהה ללקוחותינו וטיפוח אווירה נינוחה ובלתי אמצעית.

תחומי ההתמחות שלנו כוללים דיני הייטק וחדשנות, דיני תאגידים ומסחר, דיני עבודה ותעסוקה וקניין רוחני.

הייטק וחדשנות

משרדנו מתמחה בכל ההיבטים המשפטיים והמסחריים במרחב העסקי, הפיננסי, הפיתוחי והמסחרי של חברות הייטק, טכנולוגיה והזנק (סטארטאפ) 

אנו עוסקים בליווי משפטי וסיוע בחבירה למקורות מימון (סבבי גיוס מקרנות, משקיעים, אנג׳לים), שימור השליטה בתאגיד על רקע גיוס השקעות, גיבוש המערך החוזי הנדרש לפעילותה של החברה, על כל היבטיו וייצוג בעסקאות וגיבוש שותפיות אסטרטגיות.

תאגידים ומסחר

משרדנו מספק את כל המעטפת המשפטית הנדרשת ללקוחותינו המסחריים בסביבה התאגידית והרגולטורית בישראל.

בין היתר אנו מתמחים בהקמה וליווי שוטף של ותאגידים, מיזמים משותפים (Joint Ventures), מיזוגים ורכישות (M&A), הסכמים מסחריים בינלאומיים וליטיגציה מסחרית.

תעסוקה

הליווי שלנו כולל ייעוץ שוטף בנושאי תעסוקה ובדגש על עריכת הסכמי העסקה עם עובדים, הסכמי אופציות ושותפות ברווחי התאגיד, מתן חוות דעת משפטיות וייעוץ משפטי שוטף בכל ההיבטים של דיני העבודה, ניהול קונפליקטים תעסוקתיים, ייצוג בפני הרשויות השונות וניהול הליכים בבתי הדין לעבודה.

קניין רוחני

אנו מייעצים לחברות ובעלי זכויות במגוון רחב של תעשיות בכל היבטי ה- IP, הנעים בין מחקר ופיתוח למסחור ורישוי של המוצר. משרדנו מעניק ייעוץ משפטי בכל הקשור לשימוש ב- IP, אכיפת הזכויות בקשר עימו והגנה עליהן, העברת טכנולוגיה, זכויות יוצרים, שימור ידע, שימור מוניטין, סודות מסחריים והליכים משפטיים הכרוכים בהגנה על זכויות הקניין הרוחני והפרתן.

לקבלת יעוץ משפטי

הפנייה שלך בדרך אלינו
נדבר בקרוב